Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Naistenklinikan huono kohtelu

Hei! Ikävää, että olet joutunut tuollaiseen painajaiseen. Voit tehdä asiasta valituksen ja ilmoittaa hoitovirheestä, varmaan tiedätkin sen. Entä hoitosi? Menikö sekin pieleen naistenklinkikan osaamattomuuden takia? Eikö syöpääsi saatu parannettua tai asianmukaisesti hoidettua? Etkö saanut sairautesi vaatimia hoitoja?

Itse en ole ollut Naistenklinikalla hoidossa enkä osaa verrata saamaani hoitoa mihinkään. Minulle oli syöpään sairastuminen painajainen sinänsä. Se, että naisalojen matalahkoa palkkaa ansaitsevana tavallisena ihmisenä pääsin osallikseksi kaikista mahdollisista hoidoista oli minulle ei painajanen, vaan etuoikeus. Ei minulla olisi ollut mitään mahdollisuutta yksityissairaalan hoitoon, jossa ehkä palvelukin on parempaa kuin julkisessa sairaanhoidossa.

Sairastaminen ei ole kivaa. Sattuu, särkee, ottaa kipeää ja pelottaa, että jos tähän vaikka kuolee. Ahdistaa ja välillä suoranainen kauhu valtaa mielen. Sairauden parantamiseksi omaa kehoa pistellään, kuvataan, leikellään ja vaikka mitä. Ei siinä paljon säistä tai muuta mukavia puhuta. Silti väitän,että hoitajat eivät ole ilkeitä eivätkä lääkärit yleisesti ottaen kamalia. He ovat ihmisiä aivan niin kuin jokainen meistä.

Luin viestisi nyt toiseen kertaan ja huomaisinkin, että voit hyvin ja olo on hyvä. Upeata! Ensi lukemalla kun sain toisenalaisen käsityksen. Ei siis ehkä olekaan onnettomuus joutua - vaiko päästä - Naistenklinikalle, jos/kun sairastuu syöpään.
Hyvää joulua kaikille toivottaa
pelakuu
pelakuu | 19.12.2010 klo 22:24:57