Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Naistenklinikan huono kohtelu

Hoitoni ovat siis ohi ja syöpiksellä kaikki oli mukavia, asiallisia ja sieltä kyllä tietoa sai. Naistenklinikalla kipujani vähäteltiin, tietoa ei annettu. Minua ei kirurgi käynyt katsomassa leikkauksen jälkeen eikä edes osastolla. Minut kotiutettiin liian pienillä särkylääkkeillä. Missään vaiheessa kipuihini ei pyynnöstäni huolimatta kenelläkään ollut aikaa paneutua. Minua kohdeltiin Naistenklinikalla todella huonosti. Lisäksi vastaukset olivat kaikkea muuta kuin ystävällisiä, kun kysyin asioista. Olen tehnyt valituksen, mutta mitäs näin jälkikäteen voidaan muuta kuin todeta, että kohtelu on ollut asiatonta ja ollaan pahoillaan kokemuksesta. Syöpä sinänsä oli painajainen varsinkin aluksi ja sitten joutui tuollaiseen paikkaan... Se on hyvä, ettei muilla ole vastaavia kokemuksia tuolta, vaikka en ymmärrä mitä pahaa minä tein, että ansaitsin jotain tuollaista.
kesätuulahdus | 20.12.2010 klo 08:11:54