Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: onko kokemuksia

Kiitos yölliselle kirjoittajalle... kaikki kirjoittelemasi on tiedossa, ja hoitoja olen saanut enemmänkin, se vain vaihtui cef-hoitoon, aikaisemmasta sytöstaatista tuli sivuoireita..Pahoinvoinnilta olen välttynyt, pitäisikö päätä puuhun koputtaa... Lähinnä täämä käden kohtalo kiinnostaa, toki tiedän ettei siitä tule entisenlaista, muttei se näin remppakaan voi olla...no tiistaina on hoitavalle lääkärille aika, josko hän antaisi lisä ohjeita. Olisi ollut kiinostava kuulla, onko kohtalotovereita, ja miten käsivartta on hoidettu/kuntoutettu.

Minulla ei ole etäpesäkkeitä missään, eli hoitoni päättyvät , jos oikein lasken toukokuussa.

Minä en ole sairaus.! Minulla on sairaus, jonka kanssa täytyy elää, muttei se saa hallita elämääni! Olen sama minä, mikä touhotti ennen sairauttakin..
kuurankukkanen | 3.2.2012 klo 08:52:03