Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: onko kokemuksia
Hyvä Tullis ja muut, että otitte asian esille. Minua kyllä hämmästyttää kovasti, että kun tälle ihmiselle on jo kerran sanottu, että hän on tänne ei-toivottu, niin hän yhä pyrkii tänne takaisin... Millainen ihminen on noin pänkäpää?Minun on vaikea sanoa, mikä minua tässä Tellmen esiintymisessä täällä ärsyttää, ehkä just se esiintyminen, oman itsensä ja vaimonsa esiintuominen. Voisinhan tietenkin vain jättää kyseisen nimimerkin jutut lukematta, ja ajattelin, etten nyt tällä kertaa sano asiasta mitään... Mutta jotenkin vain tämä pänkäpäisyys ja esiintymisvimma ärsyttää niin kovasti, että päätin jo jättäytyä koko keskustelupalstalta pois tämän Tellmen uudelleen ilmestymisen takia. Mutta kummalle meistä tämä palsta on enemmän tarkoitettu: hänelle vai minulle, joka olen rintasyövän läpi käynyt NAINEN???
- onko kokemuksiakuurankukkanen
- Re: onko kokemuksiaTellme
- Re: onko kokemuksiakuurankukkanen
- Re: onko kokemuksiakesä-09
- Re: onko kokemuksiaMaija-Helena
- Re: onko kokemuksiaansu60
- Re: onko kokemuksiastrawberry
- Re: onko kokemuksiatullis
- Re: onko kokemuksiaJanna61