Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

hormonaalinen liitännäishoito ja painonhallinta

Eli 5-vuotta kimppaa femarin kanssa alkoi.
Olen vasta alkuvaiheessa,vasta vajaan kuukauden femaria popsinut.Olen toistaiseksi voinut suht.hyvin.Nivelten jäykkyyteen olin jo tottunutkin sytojen aikana samoin hikipuuskiin.Molempia vaivoja on edelleenkin ,mutta siedän ne..Hikipuuskia tulee joitakin yön aikana ,käytössä untuvapeitto ja pelkkä lakana tarpeen mukaan..kaikkeen sopeutuu..
liikun myös säännöllisesti ja olen huomannut ,että nyt se on erityisen tärkeää,välillä olen aika tönkkö.
Sytojen aikana paino nousi melkein kymmenen kiloa! ja olen saanut pudotettua jo yli puolet..Jätin jo kesällä pois turhat hiilihydraatit,pullat,ym herkut. syön paljon kalaa,kasviksia ja hedelmiä sekä proteiiniä..ja kasvisöljyä ruuan laitossa.
Mutta mutta ,olen lukenut hurjia tarinoita siitä miten kilot kertyvät näiden antiestrogeeni ja aromataasin estäjä hoitojen aikana..Kertokaa kokemuksistanne ,voidaan sitten tsempata yhdessä ..Haluaisin myös jaksaa noudattaa näitä uusia terveellisiä ruokatottumuksia niin ,että niistä muodostuisi elämäntapa.
Herkkutattiterveisin kultsikki
kultsikki | 17.9.2010 klo 10:31:03