Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Nyt ottaa kaljuun..

Huomenta täältäkin!

Yritän pystyä jotain kirjoittamaan, vaikka näkö vähän kenkkuilee, tavallista tähän aikaan sytoista.

Kun kävin äitini kanssa maanantaina lääkärissä, tuli puhetta minun syövästä, tilastoista ja siitä, että olen kaukana riskiryhmästä. Lääkäri sanoi, että ne ovat vaan yleisiä tilastoja, eivätkä vaikuta yksilön sairastumiseen....

Siis hä, eli mitä hemmetin hyötyä moisista tilastoista on, en käsitä!!

Tuota manssin ajatusta kanssa komppaan. Syöpäsoluthan ovat meissä itsessä ja uskon, että joku stressitekijä herkistää puolustusmekanismia niin, että solut alkavat jakautua meissä villisti. Mulla on ainakin ollut aina kovia paineita juuri sairastumisten aikoina, ensin kaksi pientä lasta vuoden välein, ja opiskelut siinä samalla, ja nyt taas hullun pitkiä työpäiviä, ei sana poissa käytöstä sekä opiskelut(täydellisesti aina K5-numeroilla),perhe ja ratsastusurheilu valmennuksineen ja kilpailuineen kaikki samaan syssyyn..

Toisaalta, sitähän se elämä on, enkä pois elettyjä hetkiä antaisi. Ainoa mitä olisin voinut tehdä, olisi ollut se EI-sanan opettelu. Minä olen aina luvannut ylimääräisiä hommia toisten puolesta, koska olen ollut liian kiltti. Ja kantanut huonoa omaa tuntoa, joa jotkut talkoohommat ovat jääneet toisille, idioottimaista!!!

Mutta nyt olen pyrkinyt itsekkyyteen ja alan siihen pikkuhiljaa oppiakkin, aluksi oli vaikeaa ja huono omatuonto, kun jouduin sairaslomalle eli toisille jäi mun oppilaat ja työt. Nyt kuitenkin olen jo jotain oppinut, siis jotain vähäistä itsekkyyttä.

Olikos sekavaa?

Halauksia sinne kaikille ja pidetään syöpä roskiksessa ja ollaan itsekkäitä

Julia
julia | 26.5.2007 klo 10:02:59