Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Nyt ottaa kaljuun..
eipä tähän sairauteen taida syyllistä löytyä, jota voisi sormella osoittaa. Taitaa olla aina useampien tekijoiden summa. Itse ajattelen, että vastustuskyky jostain syystä on heikoilla ja silloin saattaa käydä näin.Kun sattuu samaan aikaan vielä jotain suurempia stressitekijoitä.Luin sairastumiseni alkuaikoina yhden artikkelin, jossa pyydettiin miettimään omaa elämää 3kk - 6kk -12kk -18 kk taaksepäin ja katsomaan onko silloin ollut elämässä jotain suuria muutoksia, paineita ja huolia.
Omalla kohdallani se kyllä näytti näin olleen, oli elämänmuutos, työpaikan vaihdos,kuolemantapauksia, kuopuksen kotoa muuttaminen, "tyhjän pesän"- syndroomaa. Niitä oli koko joukko pienempiä ja suurempia. Mutta sitähän tää elämä on, eihän näitä vastoinkäymisiä voi välttää.
Siksi varmaan ois tärkeää aina se, että välittää itsestä, ettei aja itseään liian väsyksiin. On väliin vähän itsekäs. OOn itse helposti aina lähtenyt autteleen, kun on pyydetty ja usein sitten lisännyt turhan päiten omaa taakkaani.
Nyt oon jo viimein oppinut sanomaan ei-sanan.
Manssi
- Nyt ottaa kaljuun..kevätmieli
- Re: Nyt ottaa kaljuun..Sartsa
- Re: Nyt ottaa kaljuun..MeriTuuli
- Re: Nyt ottaa kaljuun..Sartsa
- Re: Nyt ottaa kaljuun..Lifeline
- Re: Nyt ottaa kaljuun..helmikuu
- Re: Nyt ottaa kaljuun..Hempukka
- Re: Nyt ottaa kaljuun..Ksantippa
- Re: Nyt ottaa kaljuun..Hempukka
- Re: Nyt ottaa kaljuun..Ksantippa
- Re: Nyt ottaa kaljuun..helmikuussa06 leikattu