Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Nyt ottaa kaljuun..

Onneksi olkoon Hempukka. Kuulut harvinaiseen ihmisryhmään, jos kykenet ilmaan stressiä huolettomana käymään läpi mainitsemiasi vaikeita elämäntilanteita. Kumpa kaikki olisivat samanlaisia, niin emme tarvitsisi lainkaan psykoterapeutteja!

Minä puolestani uskon, että ihmiset voisivat käyttää enemmän aivosolojaan siihen, kuinka voimme vaikuttaa omaan ja lastemme tulevaisuuteen. Minäkään en usko, että voimme välttämättä ratkaisevasti ja nopeasti muuttaa maailmaa. Uskon kuitenkin, että voimme vähintää hidastaa maapallolla tapahtuvaa negatiivista kehitystä omilla ruohonjuuritason valinnoilla ja opettamalla lapsiamme tekemään myös sellaisia valintoja. En väitä, että olen itsekkään paras mahdollinen esimerkki tässä suhteessa, mutta olen yrittänyt alkaa tehdä elämässäni pieniä päätöksiä, joilla uskon olevan merkitystä.

Missäköhän luuraavat muut syöpäpotilaat, joiden elämässä on joitakin riskitekijöitä ollut. Taidan olla ainut musta lammas täällä valkoisten joukossa? Onkohan tutkijat sittenkin väärässä, ja onkin niin, että riskitekijät suojaavat syövältä ;o)!
Ksantippa | 25.5.2007 klo 05:47:29