Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: CEFfiläisten hiukset, kulmakarvat ja ripset

Heippa ceffiläiset! Minulla alkoi lähteä hiukset kaksi viikkoa ekan Taxon jälkeen. Elokuun alussa ajoin kaikki pois. Nyt on ollut lisääntyvää kasvua, kaksi Ceffiä olen saanut ja mielestäni harventumista ei päässä ole tapahtunut. Mutta sitä vastoi ripsien ja kulmien alueella on hurjaa harventumista. Kävin perjantaina ostamassa elämäni ensimmäisen kulmakynän (58 v.), kun kulmien ulkosyrjät ovat hävinneet. Tähän asti olen parturissa käydessä kavennuttanut kulmia ja nyt joudun "piirtelemään" niitä. Ripsiväriä en ole voinnut käyttää, koska silloin ripset hankaavat silmälaseihin ja lasit on maskarassa. Nyt voisin vaikka laskea, kuinka monta räpsytintä on ylhäällä ja alhaalla. Toivottavasti kasvavat takaisin!
Sain perjantaina kutsun sädetyksen suunnitteluun ja se on 23.11. Kaiketi se jatkuu vielä ensi vuoden puolelle pari päivää. Sen jälkeen on vielä kolme viikkoa saikkua. Minulla alkaa vuorotteluvapaan kakkosjakso tammikuun lopulla. Töihin menen vasta 2.7.2012. On aivan ihanaa, kun ei tarvitse ajatella, että jaksanko helmikuun alussa töihin vain en.
Viikon ajan minulla on ollut sellainen tunne, että olen omissa nahkoissani, painokin on suurinpiirtein sama kuin sairastuessa. nyt pitää nauttia näistä hyvänolon hetkistä ennen viimeistä hoitoa. hyvää alkavaa viikkoa teille kaikille, terv. Gugi53
gugi53 | 23.10.2011 klo 18:33:58