Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: CEFfiläisten hiukset, kulmakarvat ja ripset.

Moikka moi! Minun normaaleiden rintaliivien koko on 95 B ja tuo ostoskanavan liivien koko on XXL ja se on mulle juuri sopiva. Liivit ei purista, mutta mielestäni kyllä tukevat napakan kudoksen takia. Noita pehmoisia röllyköitä ei pursua liivien ulkopuolelle, mikä tuntuu mukavalle. Rinnat ovat normaalin pyöreät liiveissä ja ei voi tunnistaa, että toisessa rinnassa on proteessi. Reippaastikaan kävellessä eivät rinnat hölsky ja proteesi pysyy hyvin paikoillaan. Liivit ovat muotoillut, joten pienetkään rinnat eivät varmaan mene "kasaan" Hinta ei ollte paha ja tilaukseen kuuluu kolmet liivit.
Se pussi josta mainitsin on proteesin muotoinen proteesin suojapussi. Sen avulla proteesi pysyy siistinä eikä mene niin helposti rikki. Niitä voi vielä olla liikkeissä, jotka myyvät proteesiliivejä, mutta Amoeena lopettaa niiden toimittamisen vähäisen menekin takia. Näppärä ompelija tyyppi pystyy kyllä tekemään itsekin tuollaisen pussin vaikka ohuesta trikoosta.
Silloin kun minulla todettiin tuo kudostiivistymä rinnassa, niin kaikissa liiveissäni oli kova sauma juuri tuon syöpä alueen kohdalla. Tuskin sillä on mitään merkitystä syövän kehitykselle, mutta nyt en kuitenkaan haluaisi pitään mitään kovasaumaisia liivejä. Suosittelen kokeilua, koska hintakaan ei ollut paha. Terveisin Gugi53
gugi53 | 29.10.2011 klo 13:07:04