Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: CEFfiläisten hiukset, kulmakarvat ja ripset.
Minulla on viimeinen Cef ensi keskiviikkona. Nyt hiushaituvat ovat muuttuneet melkeimpä mustiksi ja pientä kasvustoa on koko pään alueella ja se lisääntyy päivä päivältä. Toivon, että tuo viimeinen myrkkyannos ei veisi niitä poia. Kulmakarvat ja ripset tippuvat, kohta jäljellä ei ole mitään. Minulla silmät kutiavat jo tässä pudotusvaiheessa, joten mikä mahtaa olla kutka, kun ripset alkavat kasvaa takaisin. Sen aika näyttää!Asiasta aivan toiseen...
Onko teillä ollut ongelmia sopivien rintaliivien suhteen, kun käytössä on proteesi?
Minun ensimmäinen proteesi oli liian kova ja todennäköisesti sen takia leikkausalueella oli pistelyä ja vihtontaa. Nyt proteesi on pehmoisempi.
Katsoin muutama viikko sitten telkkarista ostoskanavaa ja kiinnostuin siellä esitetystä AIRE BRA rintaliiveistä. Tilasin ja olen ollut tosi tyytyväinen. Niissä ei kylläkään ole proteesipussia, mutta malli on sellainen, että proteesi pysyy hyvin paikoillaan omassa pussissaan. Liivi on tosi mukava päällä. Valitettavasti Amoena lopettaa näiden irrallisten pussien toimittamisen.
terveisin Gugi53
- Re: CEFfiläisten hiukset, kulmakarvat ja ripsetKristaemilia
- Re: CEFfiläisten hiukset, kulmakarvat ja ripsetMaija-Helena
- Re: CEFfiläisten hiukset, kulmakarvat ja ripset.gugi53