Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kohdunkaulansuun syöpä..todettu ja leikattu..hoitoja odotellessa..
Heippa Susku!Kuulostaa tutulta nämä sinun ajatuksesi...
Muistan itsekin odotuksen tuoman piinan, vaikka tapauksessani sainkin jatkohoitosuunnitelman lähes samantien graduksen(3) ollessa niin korkea, että kaikki mahdollinen hoito annettiin ihan varmuudenkin vuoksi. Siitä päätellen, että joudut odottelemaan tuloksia/suunnitelmaa,voisi olettaa, että sinun syöpäsi ei olisi niin agressiivinen (eli alhaisempi gradus), toivottavasti näin!
Muista, ettäsinun ei tarvitse pitää mitään kulissia pystyssä kenenkään takia, se vie vain turhaan voimia. Omakohtaisesti testattua on myös, että yhden kunnon "itsesäälissä ryvetyn" päivän jälkeen jaksaa taas kummasti uskoa parempaan!
Itse olen ainakin on/off-tyyppi niin että joskus potuttaa oiken raskaimman kautta, mutta jo seuraavana päivänä taas elämä voittaa, onneksi!
Hurtti, joskus mustakin huumori auttaa jaksamaan ainakin
minua!
Älähän vaivu synkkyyteen, kuuntele vaikka Lauri Tähkää, siitä ei voi tulla kuin hyvälle tuulelle!:D
-Satu_
- Re: Kohdunkaulansuun syöpä..todettu ja leikattu..hoitoja odotellessa..sakripa