Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kohdunkaulansuun syöpä..todettu ja leikattu..hoitoja odotellessa..
Moi Susku,voimia odotukseen! Tiedän että se on kamalaa. itselläni suurin tunne 'ainaodottaessa' (tuloksia, kontrolleja tms) on Pelko. pelottaa niin pirusi että mitä nyt taas. miten jaksan kuunnella/ottaa vastaan jos uutiset on huonoja. Itse yritin aina ajatella että nyt kuitenkin 'muut' (lekurit) selvittää tätä asiaa ja voin jättää käytännön hoitoyms asiat heidän harteille ja keskittyä itse omaan toipumiseen.
kai se on niin että potilas itse yrittää olla urhea vaikka ei tarviskaan. minä muistan oman kohdunpoisto leikkauksen jälkeen itkeneeni usein yksin suihkussa vaikka olkapäitäkin olisi ollut.
Susku - yritä antaa lupaa itsellesi olla heikko ja surullinenkin. Tiedän ettei se ole helppoa varsinkaan jos perusluonne on positiivinen.
Surun&sairastumisen käsitteleminen vaatii monenlaisia tunteita mitkä täytynee vaan oppia hyväksymään, kuten itse sairauskin. ja se että myös Minä voin olla heikko ja minulla on oikeus siihen.
voimia Sisko!!!!
t.Elinamarjaana
- Re: Kohdunkaulansuun syöpä..todettu ja leikattu..hoitoja odotellessa..Elinamarjaana