Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Kohdunkaulansuun syöpä..todettu ja leikattu..hoitoja odotellessa..
Hei kaikille siskoille!!Odottaminen on hirveetä..mä saan maanantaina 7.4 tai sit vasta tiistaina tietää lopullisen levineisyyden tuloksen ja jakohoidot.. Kyllä tää syö miestä!! Tai oikeamin naista- molempia..
Kuten aiemmin kertonut mulla löydettiin 2007 joulukussa silmämääräinen muutos kohdukaulansuulla,2007/12 papa 2,Tuloksen sain 12.2.2008, 01/2008 otettiin patologille koepala ja tulos 100% varma syöpä!! Näyteessä ei ollut erehtymisen vaaraa lainkaan.
Leikattiin Treella Tayksissä 13.3. Leikkauksesta olen toipunut loistavasti mutta nyt kun tulospäivä-venyi pääsiäisen takia- lähenee niin olokin tässä meinaa mennä miinuksille vaikka kuinka yrittäis esittää-MIKSI?- vahvaa ja nopeasti toipuvaa?? Onko teillä muilla sellaista että pitää muiden / työn takia esittää vahvempaa kuin on??
Normaalisti olen mega positiivinen ja huumorilla höystetty ihminen mutta nyt tuntuu siltä ettei kertakaikkiaan enää jaksa..
-Susku-
- Kohdunkaulansuun syöpä..todettu ja leikattu..hoitoja odotellessa..Susku69