Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Nyt se on sitten koettu

Hei! Mä käytän vähän leveämpää pantaa peruukin kanssa, se antaa vähän tukevuutta siihen, että se pysyy päässä, lisäksi mulla on kampaajalta ostettua kaksipuoleista teippiä (käytän otsan kohdalla, kun omia haivenia on jonkin verran). Peruukkia ei tule kylläkään käytettyä kuin kyläillessä tai juhlissa, eli huivi päässä suurimmaksi osaksi ja kotona ilman huivia. Jännittyneenä odotan millaista tukkaa alkaa joskus kasvamaan. Eikä ripsien lähtö ole kauheen kauheeta, silloin ku tarvii meikata, ni rajauksilla pystyy hämäämään aika paljon, mun ripsien puuttumista ei edes huomattu, ennen kuin mainitsin siitä ja kulmakarvoja jäi sen verran, että sain laitettua samanlaiset viivat molempiin. Joo ja peruukki istuu paremmin päähän kun on pitänyt sitä joitakin kertoja, kai se muokkaantuu jotenkin oman kallon mukaiseksi ja sitä tuuheuttahan voi kampaaja ottaa pois.
hiutale | 1.9.2008 klo 11:38:10