Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Nyt se on sitten koettu
Hei,otanpa osaa tähän karvojen lähtöjuttuun...Itse löysin aikanaan ilmeisesti suht`hyvän peruukin sillä jopa tuttu kampaajakin,monen muun lisäksi,tuli kehaisseeksi että onpasulla hyvä leikkaus..:)
Itse en tykännyt peruukista,ninulla on ollut aina tuskaa käyttää jopa tavallisia hiuspantoja kun ne aiheuttavat todella"pannan tunnun"pään ympärille,samoin teki peruukki.Pidinkin sitä muualla kuin kotona,olisin voinut olla ilmankin ,mutta tyttäreni kärsi kaljustani muiden nähdessä, niin halusin säästää hänen tunteitaan.
Sen verran huomaamaton olin etten tajunnut ripsien lähtöä ennenkuin aioin laittaa ripsiväriä eikä juuri ollut mihin laittaa,samoin kulmakarvat olivat häippässeet..:(
Kukaan ei yleensä puhu että myös häpykarvoitus lähtee,se oli kyllä yksi sopeuduttava asia, ainakin minulle, vaikkei se muille näkynytkään, niin kyllä se tuolla intimiteettipuolella vaikutti,kun muutenkin oli kortisonista pöhötyksissä.
Mutta kyllä kaikki karvat on takaisin tulleet,mulla ihan entisenlaisinaan,vaikka taisin toivoa että tuuheammat voisivat olla...kaikkea sitä ajattelee... vaikka on iloinen että takaisin tulivat!
Peruukkikevennys:kerran niin kiristi päätä ulos lähtiessäni,
että heitin peruukin hattuhyllylle.Sattuipa rappukäytävään naapurin mies joka ei ikinä ollut morjestanut...katsoi mua ihan :00 ja sanoi "Päivää" häkellyksissään ja on sanonut senkin jälkeen..;))
- Nyt se on sitten koettuSitähän se oli
- Re: Nyt se on sitten koettuhiutale
- Re: Nyt se on sitten koettutigemauk
- Re: Nyt se on sitten koettuKarhutar
- Re: Nyt se on sitten koettusoikku
- Re: Nyt se on sitten koettuaasi ihaa
- Re: Nyt se on sitten koettuiirukka
- Re: Nyt se on sitten koettuSitähän se oli
- Re: Nyt se on sitten koettutuutikki-t
- Re: Nyt se on sitten koettuellinoora