Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Urakka ohi, viimeiset sytostaatit saatu!!!

Heippa!

Pimeän hämärää perjantaita täältä Pirkanmaalta! Eilisen auringonpaisteen jälkeen tämä tuntuu vähintäänkin masentavalta. Voi että mä kaipaan kesää ja lämpöä...!!

Katjusmaaret, taitaa ollakin nuo veriarvot ainoat mitä multa kadehtia :) Eilen menin vaakaan niin sekin näytti ensimmäiseksi erroria! Peilistä katsoo takaisin, minulle tuntematon viirusilmäinen eskimoa muistuttava naishenkilö ja takapuoleni peitoaisi koko Texasin. Että ihan kiva... Mutta eiköhän noista selvitä ajan kanssa kun pääsee paremmin liikkeelle.

Nyt onkin mukavaa kun voi alkaa odottaa hiuksia päähän. Untuvainen sänki mulla on kestänyt koko ajan mutta ei sitä oikein voi tukaksi kutsua eikä kelleen näytellä. Ripset säilyi, ehkä muutama tippui sieltä täältä, kulmakarvat on kyllä harventuneet mutta meikkaamalla saa vielä ihan kelvot aikaiseksi.

Tiistain hoidosta olen toipunut aika hyvin, liekö korvien välistä johtuvaa kun tiesi, että oli viimeinen. Väsyttää kyllä kovin mutta aamuinen kävelylenkki teki hyvää ja ihmeen hyvin jaksoin mennä.

Hyvää viikonloppua kaikille kanssakulkijoille! Jospa se ensilumi sieltä tulisi valaisemaan näitä pimeitä päiviä...

Terveisin,
teppana | 18.11.2011 klo 12:27:25