Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Urakka ohi, viimeiset sytostaatit saatu!!!

Juu, kyllä sitä itsekin tässä välillä siunailee omaa alastonta peilikuvaansa,kai sitä lähinnä muistuttaa keskitysleirin mannekiinia, no, ehkä vertaus on liian karkea, mutta kyllä sitä on aika rujon näköinen, kun yksi tissi roikkuu oikealla ja vasemmalla on sellainen tynkä, pää on kuin vanhuksen, ja vatsa on turvonnut. Minulla ei paino ole noussut, pikemminkin tippunut pari-kolme kiloa, minullahan nää kolme ensimmäistä hoitoa on ollut kahden lääkkeen yhdistelmää eli doketakseli ja xeloda, jota olen ottanut kotona, eli sitä doketakselia(taxotere) olen saanut pienemmän annoksen kuin te , jotka saatte pelkkää doketakselia tai taxoa. Johtunekoo sitten tuosta liitännäislääkkeestä, minulla aineenvaihdunta on pelannut ihan liiankin kanssa,hikoilen hirveäästi ja vatsan toiminta on vilkasta. Nyt kun cef alkaa, en vielä tiedä saanko hoidot cef:nä vai osa cef-hoitoa ja sitten taas se xeloda. Lääkäri väläytti viime kerralla, että loput annetaan cef:nä, no, selviää keskiviikkona,jolloin on seuraava hoitopäivä.

Minulla on nyt hirveä buumi siivota komeroita ja olen tuonut talvivaatteet esille, kai sitä nyt puuhaa kun taas tietää, että hoidon jälkeen on enemmän tai vähemmän "hämärän rajamailla". Mutta lippu pidetään korkealla ja kiitollisin mielin mennään taas keskiviikkona kohti Radiusta Tampereella!
Kivaa viikonloppua kaikille kanssasisarille!
Sini-likka | 19.11.2011 klo 12:00:51