Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Millainen varustus sytostaattihoitoihin
Hei Uppe!Yksi hyvä neuvo minkä itse sain ja jota noudatin, oli jäiden imeskely koko tiputuksen ajan. Luulen, että tällä vältyin suuremmilta suun limakalvon vaurioilta. Mutta todennäköisesti hoitajasi tätä tulee sinulle suosittelemaankin.
Ja yksi asia mikä minua helpotti suuresti oli villasukat. En tiedä oliko niiden vaikutus korvien välissä, mutta ihan sama, koska auttoivat jalkasärkyihin. Sain kesällä hoidot ja tuli siis kesä hiihdeltyä villasukissa:). Tähän vuodenaikaanhan villasukat sopivat hyvin, oli hoitoja tai ei.
Kaikkea hyvää sinulle tuleviin hoitoihin. Näilläkin sivuilla on useaan otteeseen kirjoitettu, että loppujen lopuksi se aika menee yllättävän nopeasti. Tuohon voin kyllä yhtyä. Itsellä viimeinen syto oli 15.8. Nyt vielä viikko säteitä jäljellä (kuusi viikkoa takana)...oikein jänskättää että mitäs sitten.....pitää taas opetella uusi elämän rytmi. Hyvä niin!
Mukavaa viikonloppua!
Kikka3
- Re: Millainen varustus sytostaattihoitoihinKikka3