Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Millainen varustus sytostaattihoitoihin

hei taas Uppe. Muista, että me kaikki olemme yksilöitä ja oireet voi olla samanlaisia kuin muilla mutta myös täysin erillaisia. Minulla on dokestaalin lisäksi Xeloda, Joka ekan doke annoksen kanssa aiheutti pahoinvointa, lähinnä kuvotusta noin viikoksi. Xelodaa vähennettin ja pahoinvointi poistui. Doke on aiheuttanut alusta asti makumuutoksen ja toisella kerralla voimattomuutta, lähinnöä jalat aika letkut. Samoin nyt
viimeisellä kerralla. Olo on siis siedettävä, voimttomuus ja väsymys rassaa eniten, koska aika käy pitkäksi ja haluaisi tehdä kaikenlaista muttei oiken jaksa, kuin vähän aikaa. Minäkin olen lukenut muiden oireista ja on ihmisiä , joita hoidot haittavat tosi vähän, osa jopa pystyy käymään töissä , hieno suoritus. Minäkin haluaisin kuulua heihin ,olisi muuta ajateltavaa, mutta minulla on pari muuta kroonista sairautta , jotka lisäävät väsymyksen tunnetta. Niiden sairauksien tai oireytymien kanssa sentään pystyi käymään töissä, mutta nyt tuntuu tosi raskaalta ajatus työsssä käynnistä. Hienoisella pelolla odottelen Cexsiä, mitä se tuo tullessaan. Eli sama kuin CEF mutta minulla F korvaa Xeloda. Pidä lippu korkealla, kyllä se siitä. Oireesi voivat olla todella lieviäkin.
T. Ulriikka
ulriikka | 20.10.2012 klo 12:44:24