Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Onko kokemusta rinnan pienennys+osapoistoleikkauksesta?

hei

Minulta poistettiin osa rintaa siis aika pieni osa.Patti oli 3cm. ja se ei vaikuttanut mitenkään rintojen eri kokoon.Mutta minulle on tehty pienennys leikkaus noin 25vuotta sitten.Ei kosmeettisista syistä vaan että etunoja paino pienenisi ja rasitus niskanikamiin helpottuisi.Oli aivan positiivinen kokemus ja nikamat voivat hyvin.Se tuntuu kyllä hurjalle että poistetaan osa jostain.Mutta kokemuksena ei se ainakaan minulle ollut rasittava.Hämmästyttävän kivutonkin toimenpide.Rintasi tullaan teippaamaan tukevasti että ne pysyvät paikoillaan.Paraneminen minulla ainakin tapahtui molemmissa leikkauksissa nopeasti.
Tätä aikaa on se että tikkejä minulta ainakaan ei tarvinnut poistaa tässä viimeisessä leikkauksessa.Ne sulavat itsestään.Että on yksi vaiva vähemmän,tikkejen poisto.
Kaikki tulee kyllä menemään hyvin,voit antaa lääkäreiden tehdä sen minkä he tuntevat parhaaksi.Sinulle vointeja ja taistelu mieltä.Tästä ja monesta muusta kyllä selvitään.Kevättä....kesää teille muillekin samalla.
seija-anita
seija-anita | 20.5.2010 klo 19:09:42