Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Onko kokemusta rinnan pienennys+osapoistoleikkauksesta?

Ihanaa, kun olette noin aktiivisia! Kiitos teille, jotka vastasitte tosi nopeasti! Jos muilla on vielä kokemuksia tai tietoa, ahmin ahkerasti kaikki tiedon muruset näinä lähipäivinä ennen leikkausta. Minulle sanottiin, että poistettava "potti" on sen verran iso varoalueineen, että ryhti- ym. ongelmat vältetään toisenkin pienennyksellä. Olen ns. norm.rintainen, mutta iän karttuessa läskiä on vaan alkanut vähitellen kertyä, ...onneksi myös rintoihin, eli massaa kuulemma on sen verran, että myös toisen pienennystä ehdotettiin. Olen melko rauhallinen, mutta leikkauspäivän lähetessä huomaan kuitenkin tekeväni jo surutyötä entisen elämän ja entisten rintojen suhteen. "Puolialastonkuvasessio" on vielä suunniteltu viikonlopuksi! Mieheni ja aikuiset lapset ovat tukenani, ja olen kiitollinen Taivaan Isälle, että Hän antoi minulle vielä aikaistetun hellekesän (olen intohimoinen auringonpalvoja!), viimeisen todennäköisesti, koska radioaktiivisen aineen ruiskutuksen jälkeen 24.5 ei enää koskaan auringonpaisteeseen ole juuri menemistä. Näin olen ymmärtänyt?? Voimia ja iloa pienistäkin asioista teille kaikille kanssasisarille!
merike | 21.5.2010 klo 10:32:05