Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Zebra ilmoittautuu mukaan
Hei ja tervetuloa mukaan tähän mukavaan porukkaan.Minä olen kyllä selvinnyt koko tämän tämän hetkisen matkani (yli 1,5 vuotta) tosi vähäisillä tunteenpurkauksilla tai mielialojen vaihtelulla. Koen sairaalahenkilökunnan sekä lääkärini todella turvaa tuoviksi ja käyn jopa ihan mielelläni hoidoissa vaikka ne ei mun oloa päällisin puolin paranna vaan tekevät sairaan olon. Mutta asialla on just se toinen puoli: rankat hoidot myös tuhoaa sitä syöpää. Siksi hoitoja kestääkin:)
Minulla on onni omistaa ihanat läheiset ja ystävät, joiden kanssa voin halutessani puhua sairaudestani ja he voivat kysellä vapaasti siitä, mutta meillä on niin paljon muuta puhuttavaa, että mun sairaus ei onneksi ole se "juttu".
Tottahan toki näiden hoitojen aikana välillä se itku ja suruolokin tulee, varsinkin kun on väsynyt hoidoista. Mutta minulla se tulee harvoin, tulee yllätyäen hetkeksi ja saman tien koen helpotuksen itkun jälkeen.
Me koetaan nämä kaikki niin eri lailla. Toivon, että olosi pysyy suhteellisen hyvänä ja hoidot ei hirveästi muuta elämääsi. Kyllä näistä selvitään!
Tsemppiä meille kaikille ollaanpa missä vaiheessa tätä taistelua itse kukin!
- Re: Zebra ilmoittautuu mukaantissitön
- Re: Zebra ilmoittautuu mukaanhymy12
- Re: Zebra ilmoittautuu mukaanmiksi minä
- Re: Zebra ilmoittautuu mukaanTulevaisuus?
- Re: Zebra ilmoittautuu mukaanLiila-Roosa
- Re: Zebra ilmoittautuu mukaanSyksy2013
- Re: Zebra ilmoittautuu mukaanHelena_52