Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Zebra ilmoittautuu mukaan
Hei Zebra. Varmaan ihan jokaisen tapa reagoida on normaali, yksilöitähän me ollaan ja erilaisia kaikki. Minä olen tosiaan sairastanut masennusta jo useamman vuoden ja olin jo pääsemässä tolpilleni, kun sitten iski tämä. Ajattelin alkushokissa ja paniikissa, että nyt sitä sitten taas mennään...mutta täytyy sanoa, että ainakaan vielä en ole vaipunut mihinkään synkkään masennuksen alhoon. Tottakai huonoja päiviä on ja ahdistus iskee välillä kovaakin, mutta koitan pitää mieleni pääosin positiivisena. Aloitin kyllä lääkärini kehoituksesta kesällä lopettamani masennuslääkityksen uudestaan, mutta otan senkin siltä kannalta että sen turvin saan voimaa taistella tätä uutta paholaista vastaan, kun en päästä masennusta enää pahaksi.Taipaleeni on toki vielä niin alussa, että varmasti tulee vielä kaikenlaisia tuntemuksia matkan varrella. Mutta niistä koitetaan selvitä!
Chris68, kiva kuulla että olet selvinnyt hyvin leikkauksesta ja mielialasikin tuntuu olevan hyvä :) Mietinkin yhtenä päivänä, että jokohan sinut on leikattu. Minulla se on perjantaina edessä.
- Re: Zebra ilmoittautuu mukaantissitön
- Re: Zebra ilmoittautuu mukaanmiksi minä
- Re: Zebra ilmoittautuu mukaanDella
- Re: Zebra ilmoittautuu mukaanTulevaisuus?
- Re: Zebra ilmoittautuu mukaanLiila-Roosa
- Re: Zebra ilmoittautuu mukaanSyksy2013
- Re: Zebra ilmoittautuu mukaanHelena_52