Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Zebra ilmoittautuu mukaan

Kiitos Manti,
Kiitos sinullekin, että jaat kokemuksiasi. Tuo sana "projekti" sai minut miettimään... Eräs syöpähoitaja sanoi minulle ennen leikkausta, että "Ei mennä niin pitkälle. Syöpäpotilas haluaa mennä yhden askeleen kerrallaan." tai jotenkin näin, kun kyselin jatkosta. Se jäi mietityttämään minua. Minä en ajattele noin. Päinvastoin. Minä tarvitsen "projektisuunnitelman", minä haluan nähdä kokonaisuuden. Minua auttaa, kun tiedän, mitä tehdään ja milloin, missä ja millä resursseilla ja tavoitteilla. Sittemmin kävin kokonaisuutta lääkärin kanssa läpi ja sain häneltä kaipaamani tiedon, sen "projektisuunnitelman". Ehkä se on saanut minut suhtautumaan tähän syöpä"projektiin" niin kuin mihin tahansa (työ)projektiin?
Jään kyllä hoitojen ajaksi sairauslomalle. Se on varmasti jaksamisen ja myös infektioriskinkin kannalta ns. pakko. (Matkustan työssäni myös infektioriskin kannalta pahoihin maihin.) Kun perheessä on alakoululainen lapsi ja aktiivinen koira, on siinä varmasti hoitojen lisäksi aivan riittävästi jaksamista.
Hyvää kevättä sinulle!
Zebra
Zebra | 12.1.2014 klo 14:38:59