Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Mistä voimaa?
Hei!Olen uusi syöpää sairastava kohtalaisen nuori nainen. Vaikkeihan tämä ikää katsokkaan. Minulla todettiin viime viikolla suusyöpä, joka on levinnyt imusolmukkeisiin. Mutta onneksi ei muualle. Osin oman typeryyteni takia, koska en vaatinut hoitoja vaan uskoin kun minulle sanottiin, ettei tarvitse huolestua. Mutta eihän tässä itseään parane syytellä.
Nyt minua pelottaa kaikki. Suuri leikkaus on edessä viikon päästä. Miten selviän siitä? Tiedän, että levinneestäkin syövästä voi selvitä, mutta silti kaikki pelottaa.. Nyt pelkään, etten jaksa, mistä saan voimaa taistella? Oliko tämä elämä tässä? Jäävätkö lapseni orvoiksi, ehtiikö syöpä levitä vielä enemmän, kun tässä olen joutunut odottelemaan, että pääsisin leikkaukseen. Tiedän, että nämä leikkaukset ovat suuria, eikä niinkuin lääkäri sanoi, lähdetä paniikkileikkaukseen, mutta silti pelottaa!
- Mistä voimaa?halinalle
- Re: Mistä voimaa?thegirl
- Re: Mistä voimaa?Katjuliini
- Re: Mistä voimaa?riitta47