Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Ihmeellinen torstai...

Johan se vielä umpparin sitten tempaisi sulle :o/ Enkä halua edes kuvitella miltä tuntuu kun jalkapöydästä kairataan verinäytettä!!! Itsellä onneks vielä suonet ihan kunnossa, mutta puolivälissä vasta ollaankin, että ehtii sitä vielä.

Mä, kun etelään en nyt pääse, ostin sitten lohdutukseksi hevoselleni uuden satulan ja pikkuponille valjaat ja kärryt. Ja Visa-kortti kiitti... Reissaan sitten omilla hevosvoimilla täällä kotinurkissa.

Perjantai muuten osoittautui tällä kertaa huonoimmaksi päiväksi. Olin kuin persiille ammuttu karhu, jotenkin ei kestäis näiden närästysten ja turvotusten ja suuongelmien päälle enää mitään huonoa oloa. Vaikka nopeasti se sitten meneekin, eilinen taas jo parempi ja tänään aikas normaali.

Tänään ensimmäistä kertaa tunsin ihan oikeesti oloni outolinnuksi, kun olin yhdessä tilaisuudessa, missä oli paljon paikallista väkeä (pieneltä paikkakunnalta siis olen). Vitsi kun ne muutamat KATSOI mua niinkuin spitaalista. Oikein näki kun ne mietti, että tuossa se nyt on, tuolla on se syöpä, sillä on varmaan peruukki, kun eikös siltä hiukset oo lähteneet... miten se nyt täällä... Ensiärsytyksen jälkeen mua oikeastaan huvitti :o) Sitten mä suhailin siellä niinkuin kala vedessä ja annoin niiden tuijottaa. Olis vielä pitänyt jättää peruukki kotiin, kuten aioin (en sitä paljoa ole käyttänyt), mutta lisäshokit sitten seuraavalla kerralla!!
Katjusmaaret | 16.10.2011 klo 19:02:46