Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ihmeellinen torstai...
No olipa ihmeellinen torstai minullakin .... vietin sen ensiavussa peläten kauheiden vatsakipujen kanssa. No onnekseni, ja näin todella voi sanoa, kivut johtuivat vain tulehtuneesta umpilisäkkeestä joka poistettiin ja näin taas täällä köpöttelen tuoreen leikkaushaavani kanssa ja koetan saada vatsan turvotuksen asettumaan. Niin se vain menee, että pelko astuu voimakkaasti kuvaan heti kipujen alettua. No tippaahan ei meinattu saada ensin ollenkaan kun sytot oli vieneet kaikki suonet ja verikokeetkin otettiin sitten jalkapöydästä (aih ja voih). Leikkauksesta herääminen oli kamalampaa kuin vuosi sitten, mutta kestän tämänkin olen kestänyt pahemaakin ... mietin kyllä että miksi vielä tämäkin!! No tulipa vietettyä myös perjantai kokonaan pinkeissä vaatteissa teeman merkeissä.Itse kävin etelän lämmössä 2 viikkoa syyskuussa ja olihan se ihmeellistä ja ihanaa, ei olisi vuosi sitten uskonut että sinne vielä pääsen. Nyt se on tehty ja lomasta jäi muistot jota voin nyt muistella ja jo uutta lomaa suunnitella tässä takkatulen loimussa haavaani pidellen.
On tämä elämää, mutta kuitenkin olen onnellinen kaikkine haavoineeni, liikakiloineni ja tuvoinneine vatsoineni, niiden kanssa vain jotenkin oppii elämään, koska ne ovat ja tulevat aina olemaan osa minua!
Nautinnollista syksyn jatkoa!
- Ihmeellinen torstai...Katjusmaaret
- Re: Ihmeellinen torstai...Ailuska
- Re: Ihmeellinen torstai...Katjusmaaret
- Re: Ihmeellinen torstai...teppana
- Re: Ihmeellinen torstai...Sini-likka