Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ihmeellinen torstai...
Moi!Ailuskalle paranemisia, ja otahan rauhallisesti sen umppari arven kanssa!
Etelän lämpöön ja pois tämän kaiken keskeltä tekisi mieli täälläkin. Mutta sädehoidot on edessä vielä alkuvuodesta, niin että kevään korvilla olisi mahdollisuus vasta lähteä, "Salaa" olen kyllä kurkistellut jo lentoja ja hotellia. :) Tämä kesä on meni ihan sumussa enkä osannut oikein nauttia lämpimistä ilmoista. Alkuvuodesta tehtyä lomamatkaa, tai kuvia siitä, on vaikea muistella. Jotenkin tuntuu kuvia katsoessa, että tuossa oli vielä kaikki hyvin, tuossa en tiennyt vielä sairastavani syöpää. Kaipaan vain sitä huoletonta olotilaa jota ei varmaankaan voi enää täysin saavuttaa.
Tuota tuijottelua mä en ole huomannut kuin muutaman kerran, tai sitten mä kuljen niin sumussa etten ole huomannut. Tietysti sitä seuraa jonkun verran ihmisten katseita kun välillä itselläkin on epävarma olo varsinkin peruukin kanssa. Välillä tuntuu, että ihmiset katsoo kovin tarkasti kun eihän tuota peruukkia aina oikeasta tukasta erota. Sitten ihmetellään, että eikö siltä olekkaan tukka lähtenyt ja miten se muutenkin on noin hyvävointisen näköinen. Mulle onkin muutaman kerran sanottu, että "sähän näytätkin ihan hyvälle", oletetaan siis syöpää sairastavan näyttävän riutuneelta ja kurjalta.
Mä olen ottanut sen kannan, että siinähän tuijotatte. Mä en ole tätä tautia halunnut enkä toimillani aiheuttanut. Tuijottajista tämä voi olla "kamalaa ja voi kauheaa", ei tämä minustakaan hääviä ole mutta pystypäin tämän kanssa kuljen enkä häpeä ulkomuotoani. Mulla on ihan sama oikeus liikua missä haluan kuin muillakin, enkä ala itseäni piilottelemaan. Päinvastoin, tarpeen niin vaatiessa olen avoimesti kertonut, että ei ole tukkaa kun on noi hoidot menossa ja juu, ihan hyvin jaksetaan vaikka väliin vähän koetteleekin. Ehkäpä niin saa hienoisen yliotteen toisesta, loppuu se taivastelu siihen..
Kaljuna en sitten ole tullut liikuneeksi vaikka niin uhkailin. En mielestäni ollutkaan niin hyvän näköinen ilman tukkaa kuin luulin :(
Pääasiassa olen buffeja käyttänyt ja kun haluaa maastoutua porukkaan niin sitten peruukki. Näillä mennään kun ei oma riitä :)
Terkuin
- Ihmeellinen torstai...Katjusmaaret
- Re: Ihmeellinen torstai...Ailuska
- Re: Ihmeellinen torstai...Katjusmaaret
- Re: Ihmeellinen torstai...teppana
- Re: Ihmeellinen torstai...Sini-likka