Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kohdunkaulansyöpä..

Hyvä Hippa!

On ikävää kuulla kun olet noin nuori eikä ole enää mahdolliksuuksia lapsentekoon. Mä niitä kerkesin kolme tehdä ja on jo kolme lapsenlastakin. Toivottavasti sulla voidaan säästää munasarjat, ei tulis mummotautia vielä.

Mutta mä selvisin leikkauksella, tähystyksellä tehdyllä, ja kontrollissa ei näkynyt mitään pahaa. Luultavasti oon parantunut, se ei tietenkään voi ihan varmaa olla, mutta tällä hetkellä osaa jo suunnitella kaikenlaisia juttuja, mitä vuosi sitten en ollenkaan osannut ajatella. Oli vaan mielessä että ehkä en näe tätä kesää. Se on nyt kuitenkin eletty ja sen verran se muutti katsantokantaa, että oon päättänyt nauttia jäljellä olevasta ajasta. Pois stressaava työ ja viimeinkin alan tehdä sitä mistä tykkään vaikkakin pienemmillä tuloilla. Tälläinen vakava sairaus pistää ajattelemaan. Oon pari kertaa ennenkin sairastanut hengenvaarallisen sairauden, mutta ne on olleet tulehdustauteja ja paraneminen on ollut nopeaa. Ei silloin tullut mieleen niitä kaikkia asioita kuin nyt, kun kuukausia on miettinyt kuoleeko vai ei. Se on sellainen opetus, että oppii arvostamaan aisoita eri tavalla.

Mutta toivon kaikkea hyvää sulle ja kyllä se vielä hyväksi muuttuu, usko pois! Anna kuulua itsestäs!
16 | 9.9.2011 klo 23:58:13