Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kohdunkaulansyöpä..

Moi moi!
En ole pitkään aikaan käynyt täällä palstalla. Lähestyy ensimmäinen kontrolli (jota muuten lykättiin kuukaudella, aikataulumuutosten tähden) leikkauksen jälkeen. Olen oikeastaan unohtanut sairauden, en ole halunnut ajatella sitä. Viimeksi kun olin palstalla, ei täällä ollut ketään kohdunkaulasyöpää sairastavaa, joten kiinnostavaa kuulla kohtalotoverista. Minulla on adenokarsinooma in situ. Pitäisi olla paikallinen eikä levinnyt, mutta niin kuin lääkäri sanoi, syövän kanssa ei voi koskaan olla varma. Pelottaa sana adeno, koska se kertoo harvinaisesta sisemmällä olevasta syövästä. Mutta saa nähdä mitä tuleman pitää. En ole saanut leikkauksen lisäksi mitään muita syöpähoitoja, mikä sekin minua hiukan hämmästyttää ja pelottaa. Mutta kaipa ne tietävät mitä tekevät. Minä olen muuten myös tamperelaisia potilaita.
Mutta nbyt on kesä ja mietitään murheia sitten kun se on ajnkohtaista!
16 | 30.7.2011 klo 02:07:14