Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kumpi kovempi koettelemus: Doketakseli vai Cef?

Minulla on ensi viikolla 2. Docetaxel tiputus. Eka tiputuksen jälkeen oli kurkku hyvin kipeä, samoin suun ja ruokatorven limakalvot olivat muutaman päivän rikki. Parina päivänä oli voimakasta ylävatsan poltetta estolääkityksestä huolimatta. Lämpöä oli viikon päästä tiputuksesta yhden päivän. Huonovointisuutta ei ole minullakaan ollut. Makuaisti ei tunne enää hapokkuutta esim. omenat ovat ihan hapottomia ja kahvi piti vaihtaa teehen, kun ei maistunut enää kahville. Hiukset ovat vielä tiukasti kiini päässä, kiitos ehkä jäähatun. Nivustaipeiden imusuonia ja reisiä minulla on särkenyt useampana päivänä, mutta ei onneksi koko päivää.
Minä sain luvan mennä kuntosalille jo leikkauksen lopputarkastuksessa, enkä ole tullut uudestaa lupaa kyselleeksi. Vesijuoksuun en voi vielä mennä, kun leikkaushaavoista tulee edelleen liukenemattomia tikkejä mätimällä ulos vaikka leikauksesta on jo kaksi kuukautta.
Typsy | 22.3.2013 klo 09:37:21