Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kumpi kovempi koettelemus: Doketakseli vai Cef?

Kolmas syto (Taxo) oli maanantaina, eikä tietoakaan aiempien kertojen virkeästä kortisonista ja hilpeästä Duracelista. Olen ihan puhki ja huonolla tuulella. Eilen älysin yöllä ottaa sen Temestan, vai mikä nyt olikaan - puolikkaan ja nukuin jotenkin. Tuntuu ettei henki kulje, mutta kyllä se nyt lähtee mun yläpäästä. Ahdistaa.

Yllättävää, kun olen ollut jotenkin niin hyvällä mielellä, tilanne huomioiden. Tämä ei ole koko aikana ollut yhtään "minua".

Olen hoitanut itseäni myös hyvin, fluoria, öljyä, Tummeliakin, rasvahanskoja.... älyttömän terveellistä ruokaa ja kyllä: paljon vihreätä. Mm. parsakaalia, sitähän kehutaan ihan tosi paljon näissä syöpään liittyvissä terveysvaikutuksissa ja olen myös liikkunut lähes joka päivä. Olen kävellyt, vähän sauvakävellytkin, se auttaa leikattuun käteen, kävin vesijumpassa ja kuntosalilla.

Kiitos taas vaihteeksi kommenteista.

Satutko muuten tietämään, onko ennen sädehoidon aloitusta aina joku kuvaus (joku TT?). Tietoa tippuu tihkuen, mutta ehkä se vaan on hyvä että tulee kun asiat ovat ajankohtaisia ja vielähän se ei minulle ole.

Onnea kun pääsit sytoputkesta ulos. Mahtava ajoitus tosiaan kesää kohti kulkiessa. Sulla on sitten lyhyehkö tukkakin rapujuhlissa :-)

T. Rautamimmi
Rautamimmi | 20.3.2013 klo 18:49:02