Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Vaihdevuodet viiraa!

Mulla on kolme taxoa takana ja ceffit odottaa. En oikeastaan vielä huomaa mitään ihmeelistä paitsi että tämä hajamielisyys on välillä melko surkuhupaisaa :o) Kasvojen iho on ihan rutikuiva, mutta se johtunee kortisonista...? Samoin laitan kortisonin ja taxon piikkiin hoitojen jälkeisen turvotuksen ja yhden-kahden yön hikoilun. Se kun menee sitten ohi. Tai sellainen perusturvotus on, mutta se näemmä ei lähde ainakaan hoitojen aikana. Mulla on myös hormonikierukka, vaikka olenkin hor posit. mutta syöpälääkäri oli sitä mieltä, että se ei ole huono asia pitää hormonikierukkaa silti. Tästä hormonikierukasta menevät varmaan mielipiteet aika ristin. Toisaalta kierukkahan vaikuttaa lähinnä paikallisesti, joten sen puoleen enpä usko siitä tässä konkurssissa sen suurempaa haittaa olevan. Ja mulle jos tähän vielä lyötäisiin normaalit kuukautisvuodot (=tosi runsaat) niin mä en kyllä olisi tolpillani enää ja hb huitelis ties missä :o/

Mulla ikää vasta 37, että kamppailisko kroppa sitten kumminkin vielä niitä vaihdevuosia vastaan sen verran tehokkaasti, ettei tämän kummempaa. Tamofen varmaan hoitelee sitten loput. Sen olen kyllä huomannut, että liikkuessa ja saunassa hiki tulee tosiaan helpommin kuin ennen.

Mutta mieliala ollut varsinkin tämän viikon sellaista vuoristorataa, että voi elämä!!! Ihan kamalaa, suoraan sanottuna. Josko se tästä ensi viikolla, kun alkaa taas hoitovaivat väistyä ja saa kaksi viikkoa leikkiä normaali-ihmistä!

Katjusmaaret | 15.10.2011 klo 11:29:46