Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Vaihdevuodet viiraa!

Heissan!

Käväisin lääkärin vastaanotolla kyselemässä noista vaihdevuosioireista ja muustakin. Siinä kerrottuani tilanteesta hän ehdotti, että voisin kyllä lisätä halutessani Ergotaminin annosta iltaisin jos se auttaisi (mullahan hor neg. syöpä). Olen kumminkin ollut ottamatta koko lääkettä viime hoitojakson. Toisena vaihtoehtona olisi nuo mielialalääkkeet joilla on saatu hyviä tuloksia. Mutta jostain syystä en oikein ole innokas niitä ottamaan.

Lääkäri oli sitä mieltä, että sytojen loputtua oireet voivat poistua tai ainakin lieventyä huomattavasti. Tulinkin siihen tulokseen, että koetan jaksaa vielä yhden jäljellä olevan hoidon ja katson sitten miten hikoilun käy. Saikulla ollessa tämä vielä menettelee mutta jos sama jatkuu keväällä, kun palaan työelämään, niin katsoo sitten mitä alan popsimaan.

Viime yö olikin varsin kuuma, johtunee kortisoneista ja eilisestä hoidosta. Tämän viikon kun jaksaa niin eiköhän se taas vähän loivene. Mulle tää oli varmaan paras vaihtoehto kun olen jotenkin nihkeä noita kyseisiä lääkkeitä ottamaan. Maksa arvotkin oli himpun verran nousussa, niin että jos odottaisi muitten kemikaalien poistumista kehosta ensin.

Terkuin,
teppana | 26.10.2011 klo 07:52:26