Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Munasarjasyöpä

Heissulivei!
Oon tällänen just 38 v täyttäny 2 lapsen äityli, joka sai marraskuun loppupuolella tietää sairastavansa munasarja syöpää. Tieto oli todellinen shokki, kun elämääni mahtuu niin paljon kaikkea muutakin "vastusta" terveyden saralla. Tietenkin syöpään sairastuminen on aina shokki. Itselleen ja läheisille. Oli sitten lähtötilanne mikä tahansa. Oireita mulla oli koko kevään. Mutta niiden oireiden perusteella minua hoidettiin UMMETUKSEN takia. Kaikkea kokeiltiin ja kaikkea tehtiin, mutta silti noissa useissa tutkimuksissa ei missään tullut mitään esiin. Ainakaan tuohon syöpään liittyvää. Lääkärit ovat kovasti ihmetelleet nyt jälkikäteen ettei kukaan muka ole aiemmin huomannut kasvainta. Kuvista tai masua koskettelemalla. Kun se on kuitenkin niin iso ( 14x8 )
Sytostaatti hoidot alotetttiin 15.12 ja olen niitä nyt pari kertaa saanut. Ensimmäisen jälkeen ajattelin kuolevani siihen paikkaan. Pahoinvointi oli jotain kamalaa. Eikä siihen auttanut mikään. Teit mitä tahansa .. Se paskamainen etova olo ( oksentelu ) pysyi. Sitä tunti olevansa niin kovin avuton. Kun hoiperrellen yritti päästä vessaan ja sieltä vielä pystyssä takaisinkin. Hoitojen välissä leukosyytti arvot laski niin matalaksi , että jouduin pistämään 5 x neupogen piikkejä. Ja niiden avulla sitten sain arvot nousemaan, että saatiin toinen hoito annettua. Leikkausta tässä nyt sitten odotellaan. ja se pelottaa niin peevelisti. Mutta eiköhän siitäkin suomalaisella sisulla selvitä. Onkohan täälä foorumilla muita. Jotka on äskettäin saanu munasarja syöpä diagnoosin. Olis ihana vaihdella ajatuksia ja tuntemuksia teidän kanssa.. Vaihtaa vaikka ihan sahklöposti osotteita tms..

Talvisin tervyysin Sannuli
sannuliini74 | 18.1.2012 klo 09:05:47