Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Pinna tiukalla
Ikävää kuulla että sinulla Minnalla on ollut kaikkea tätä oheisvaivaa ihan kuin itse taudissa olisi jo tarpeeksi.Mun ekaska tiputuksesta on nyt viikko ja voin sanoa että nyt alkaa olo olla jotakuinkin hyvä.Uskon päässeeni loppujen lopuksi melko helpoin sivuoirein .Ajattelinkin jo illalla ettei myrkyt mun kohdalla edes tehoa koska tuon suurempia oireita ei tullut.Vielä ehtii tulla vaikka mitä ettei siis kannata vaipua mihinkään toiveuniin. Jos yksi päivä onkin hyvä toisena onkin jo jotakin kiristystä. Mä nukuin viime yön huonosti kun rintaa viilteli ja se tietenkin taas herätti pahoja ajatuksia.Toivon vaan hartaasti että kunto pysyisi kuitenkin tälläisena seuraavaan tiputukseen ettei tulisi mitään muutoksia. Kiitos taas kannustuksesta ja paranemista toivotellen!- Pinna tiukallaVianna
- Re: Pinna tiukallaaluuts
- Re: Pinna tiukallaLilliant
- Re: Pinna tiukallaMinnalla
- Re: Pinna tiukallaVianna
- Re: Pinna tiukallaKatjuliini
- Re: Pinna tiukallaSikke
- Re: Pinna tiukallaVianna