Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Pinna tiukalla
Mielialat vaihtelee kovasti hoitojen aikana. Ja eihän sulla diagnoosistakaan ole paljon aikaa. Salli itsellesi kaikki tunteet. Niiden käsitteleminen ottaa aikaa.Mulla oli kans muutama kaveri, jotka eivät ymmärtäneet, että tässä jutussa on itselläkin sulattelemista. Ei jaksa heti tiedottaa oloista tms. Silloiselle parhaalle ystävälleni sanoin kun menin ekaan hoitoon, että pelkään ihan julmetusti ja soitan sitten kun olen siinä kunnossa, että jaksan. Eikö hän tippaa edellisenä iltana jo soittanut, että miltä nyt tuntuu ja pelottaako. Muutenkin oli todella painostava. Syyllisti mua siitä etten tiedottanut häntä tarpeeksi aina missä mennään. Kertaakaan ei kuitenkaan hoitojen aikana käynyt mua edes katsomassa, vaikka kestivät useita kuukausia. No, tämä ystävä on entinen. Nyt myös ymmärrän että vakavan sairauden kohdatessa todelliset ystävät erottuvat. Hän ei ollut sellainen =(
- Pinna tiukallaVianna
- Re: Pinna tiukallaaluuts
- Re: Pinna tiukallaLilliant
- Re: Pinna tiukallaMinnalla
- Re: Pinna tiukallaVianna
- Re: Pinna tiukallaKatjuliini
- Re: Pinna tiukallaSikke
- Re: Pinna tiukallaVianna