Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Pinna tiukalla
Hyvä Vianna! Tutulta tuntuu kokemasi: ensimmäisen sairastumiseni aikana tunsin itseni syvästi loukatuksi, kun muutamat ystävänä pitämäni ihmiset (joiden kanssa olin paljon tekemisissä) eivät ottaneet mitään yhteyttä ja vastaan tullessa kääntyivät pois. En voinut ymmärtää! - Mutta tilalle kyllä tuli uusia...Sinulla ei ole mitään velvollisuutta kertoa asioitasi, ennen kuin itse sitä haluat. Opettele pyöreitä vastauksia jotka ei kerro mitään. Minä vastaan, että menen ensi viikolla lääkäriin tai konrolli on parin viikon päästä tai jotain. ja jos tiukataan sanon että ei nyt oikein tiedä vielä...
Ensimmäisellä kerralla kerroin halukkaasti, tällä toisella en ole paljon puhunut. Miehelle olen sanonut, että ei ala kertomaan tai vastaa puhelimeen että olen nukkumassa. - Oiket ystäväni ovat oivaltaneet ja sanoneetkin rehellisesti , että puhuvat kaikkea muuta tarkoituksella.
Sinä ja puolisosi elätte nyt elämme vaikeinta aikaa. Sinulla on oikeus olla itsekäs. Muista että se kärsivä mies on monessa paras tukesi (vaikkei aina tunnukaan siltä). - Haluat nyt pitää sairautesi itselläsi, kipusi ja tuskasi ja pelkosi. Sitten kun tilanne tasaantuu, ehkä ajatuksesi muuttuvat.
Taudin kuvaan kuuluu että itkettää! Itkussasi mukana Sikke
- Pinna tiukallaVianna
- Re: Pinna tiukallaaluuts
- Re: Pinna tiukallaLilliant
- Re: Pinna tiukallaMinnalla
- Re: Pinna tiukallaVianna
- Re: Pinna tiukallaKatjuliini
- Re: Pinna tiukallaSikke
- Re: Pinna tiukallaVianna
- Re: Pinna tiukallaKatjuliini