Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Lähteekö aina hiukset
hei!Sain 6 x CEF 11.06-03.97 aikana. Minulla pysyi hiukset päässä, toki niistä loppujen lopuksi lähti puolet mutta peruukkia ei tarvinnut pitää. Käytin jäähattua, syto tiputuksen aikana vaihdoin puolessa välissä uuteen mahdollisimman kylmään. harvensin hiustenpesu välejä enkä käyttänyt mitään muotovaahtoja tms. Pesin kevyesti kun pesun aika, käytin runsaasti hoitoainetta. Pitkin syto matkaa lyhensin hiuksia, helpompi käsitellä kun eivät oleet enää olkapäille saakka. Joka päivä olin varma että nyt ne lähtee, mutta pysyivät.. Nyt on hiusten vahvuus palautunut ja olenkin leikannut hiukset lyhyemmäksi, nyt on sellainen lyhyt polkka hieman korvanipukoiden alapuolella. Taipusampi tukka on myös, muttei kihara. Peruukki on minulla tallessa, aivan käyttämätön se on. Ai niin, minulla pysyi myös ripset ja kulmakarvat, eivät harvenneet ollenkaan.
Hyvää Joulua kaikille!
Pia
- Lähteekö aina hiuksettoukokuu6
- Re: Lähteekö aina hiuksettähtitaivas
- Re: Lähteekö aina hiuksetpäivänsäde
- Re: Lähteekö aina hiuksetKsantippa
- Re: Lähteekö aina hiuksetpiastar
- Re: Lähteekö aina hiuksetmummo46
- Re: Lähteekö aina hiuksettoukokuu6
- Re: Lähteekö aina hiuksettoukokuu6