Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Lähteekö aina hiukset

Joo mä olen tässä surkutellut omien hiusten menettämistä tämän viikon eli kun ne lähtee ne lähtee. Tässä mietin että vetäiskös ihan sängeksi, eli itsku on kovinkin herkässä näiden hiusten takia. Lääkärikin sanoi että tämä on tosi kova paikka tämä hiuesten lähtö meille naisille. No nyt olen perukkia pitänyt muutaman päivän ja mukulat ja per´he on tähän nyt jo tottunut. Nyt sitten kun lähdetään sukuloimaan jouluksi niin muutama itku taitaa tulla taas eteen. Mielestäni edes rinnan poisto ei ollut näin kovan itkun takana. Mutta onneksi sitä vaan tietää että näiden hoitojen jälkeen hiukset kasvaa takaisin. yhden työkaverin tyttö siis pikkuinen kärsi alopaouksesta eli tälle tytölle ei ikinä kasva hiuksia,joten tämä pieni tyttö on ollut monesti mielessäni kun olen ajatellut tätä hiusprobleemia. ja lisäksi mikä onni että on talvi niin voi sitten pitää pipoa hyvin koko ajan ulkona eikä tarvitse aina tota perrukkia survoa päähän.
päivänsäde | 15.12.2007 klo 21:45:34