Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: muita, joilla on inflammatorinen rintasyöpä?
Huomenta vaan kaikille ja hyvää alkavaa jussia .olitte tossa kirjoiteleet noista lapsista. Itsellä on 9ja kohta kuusi vuotias tyttö lapset. (Perheessä myös 16 vuotias poika ja joka asuu meillä ja 12 vuotias tyttö joka asuu äidilään). Olin tämän 9 vuotiaan kanssa aivan paniikin partaalla kun näki miten paha olo hänellä oli. Yritin kysyä ja jutella mutta mistään ei tullut mitään. Hän aina vaan äkäili ja kiukkusi ja ei ollut yhtään oma itsensä. Olin valmis hakemaan jo ammatti apua jos tilanne ei rupeaisi korjaantumaan.
Sitten tuli päivä jolloin tulin leikkauksesta. (Ei tullut minua katsomaan sairaalaan). Olin ihan "hyvässä" kunnossa joten en näyttänyt kauhealta ja olin pirteä. Silloin alkoi kysymysten tulva ja niitä riitti aivan mahottomasti. Vastasin kaikiin kysymyksiin asiallisesti ja rehellisesti myös siihen voiko syöpään kuolla.
Lapsi rauhottui aivan silmissä ja tänään minulla on taas aivan ihana esimurkku ikäinen tyttö.
Joten rohkeasti "härkää" sarvista ja puimaan rehellisesti niitä vaikeitakin asioita niiden lasten kanssa. Ovat muuten yllättävän viisita niissä pienissä päissään.
Meillä kanssa luetaan parhailaan kirjaa Santeri ja Syöpäri ja on kuulema ihan hyvä.
Terveisin Kutri
- Re: Lapselle kertomisestaKarhutar
- Re: Lapselle kertomisestasanteri
- Re: Lapselle kertomisestaMeriTuuli
- Re: Lapselle kertomisestaLotteliini
- Re: Lapselle kertomisestagordita
- Re: Lapselle kertomisestaKarhutar
- Re: muita, joilla on inflammatorinen rintasyöpä?kutri