Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kohdunkaulan syöpä

Hei vaan kohtalosisar.
Käyn sivuilla nyt tosi harvoin mutta kuitenkin sillointällöin katsomassa jos voin auttaa ja antaa toivoa muille siskoille.
Itse sairastin kohdukaulan syövan. se todettiin 2007 tammikuussa. Levinneisyys oli suuri imusolmuikeet nivusissa ja vatsassa. Hoitona solusalpaajahoito ja sädehoito. Minua ei voitu leikata ja nyt töissä kaikki hyvin( tietty joitain sivuvaikutuksia) kontrollissa käydään ja lähes kaikki normaalia. Syöpä parantunut ja se vihulainen tulee mieleen lähes joka päivä mutta elämä jatkuu... kuolemanpelko on normaalia ja saa tuntea kaikenlaisia tuntemuksia... Itse käynyt läpi koko skaalan..itse äitinä, vaimona, työkaverina, ystävänä ei elämä ollut helppoa... muiden suhtautuminen ym...siinä jyvät karsittiin akanoista. Voimia sinulle ja nykyaikaan hoidot ovat hyvia ja olen varma että selviä hyvin kaikista koitoksista. Voimahaleja sinulle t. Mummo
mummo46 | 5.8.2008 klo 21:47:25