Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Huiveja, päähineitä, ylipäätään hiustenlähdöstä mietteitä?
Heipparallaa !Suosittelisin kuitenkin hakemaan peruukin, kun sen kerran maksusitoumuksella saa. Jos jää vähälle käytölle niin sitten jää, mutta oman kokemukseni mukaan peruukki lisää terveyden tunnetta, eikä ympäristöllekään viesti niin paljon sitä, että "täältä tulee syöpäpotilas eli Rouva Kuolema".
Olen pitänyt peruukkia viime vuoden toukokuusta saakka, ja äkkiä siihen tottui - tosin kesällä käytin kotinurkissa huivia. Olin vastikään 2 viikkoa etelässä, ja olin varautunut heittämään peruukin naulaan, mutta yllätyksekseni tuo rakas "rotannahka" toimikin ihan hyvin hellehatun sijasta.
Oma peruukkini on mielestäni täysin luonnollisen näköinen, ja verkon ansiosta kohtalaisen hyvin ilmaa läpi päästävä.
Kukin tietenkin tekee juuri niin kuin itse parhaaksi katsoo - peruukki, lippis tai huopahattu, väliäkö tuolla. Tsemppiä sinullekin tällä yhteisellä polulla !
- Re: Huiveja, päähineitä, ylipäätään hiustenlähdöstä mietteitä?Pallu
- Ylläpito muistuttaaYlläpito