Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Huiveja, päähineitä, ylipäätään hiustenlähdöstä mietteitä?

Hei rautamimmi!

Itse painiskelin noissa mietteissä vuosi takaperin. Koin itse sellaiset tuubimalliset huivit parhaiksi.Pysyivät päässä eivätkä kiristäneet millään lailla. Töihin ja kylään mennessä käytin peruukkia ja voin sanoa että ei tarvittu pipoakaan,sen verran lämpimiä nuo peruukit ovat. Hankin pitkän kiharaisen peruukin ja isäni tuttavat kehuivat kuinka ihanat hiukset sun tyttärellä on:) (Teki mieli ottaa peruukki päästä ja sanoa että tässä on haluatko kokeilla?) Itse olin paljon tyytyväisempi ´halpis´versioihin peruukeista joita saa Ruotsista tilattua kuin siihen kalliiseen Suomesta ostettuun peruukkiin. Kun alkoi olemaan muutaman sentin tukka luovuin päätäni peittävistä tuotteista. Nyt minulla on entisten pitkien suorien hiusten tilalla hyvin kiharat niskaan ulottuvat hiukset,jotka jopa ajoittain häiritsevät;) Toivottavasti löydät itsellesi mieluisen päähineen,mutta muista antaa välillä pään tuulettuakin!

Oikein mukavaa kevättä ja tsemppiä kaikkeen tulevaan:)

dresses83 | 18.2.2013 klo 11:36:51