Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Huiveja, päähineitä, ylipäätään hiustenlähdöstä mietteitä?

Hei! Kiitos kaikille viesteistä. Minulla on kyllä peruukki jo valmiina, mutta kun tässä touhussa menee kesän loppuun, oletan, että huivi tai kevyt hattu on se ratkaisu, jota eniten tulee omissa oloissaan käytettyä.

"Etutukka" nauratti, täytyy käydä etsimässä. Hyvä idea. Itse mietin, että tavalliseen pipoon voisi tehdä lenksut ja sitten sen voisi tuunata silkkihuivilla (pysyisi niiden lenkkien alla paikoillaan). Mietin myös, että pitäisikö yrittää sutaista jostain käyttämättömästä huivista jotain muotoon ommeltua huivia. Ongelmahan on se, että ko. viritelmä taatusti pysyy päässä. Kuntosalille voisi itse tehdä buffin. Saumurilla ei kauaa nokka tuhise. Niitä kehutaan kovasti.

Täytyy vielä käydä kangaskaupassa katsomassa, jos löytyisi joku kaava millä tehdä erivärisiä huivi-hattuja.

Pipoja olen aina inhonnut, ei muka sovi päähäni ja siksi kaipaan vinkkejä, hörhöjä ja vaikka tosiaan etutukkaa.

Kiitos piristävistä viesteistä.

Rautamimmi | 13.2.2013 klo 15:38:59