Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: ohi on..vai onko?

Hei Heta !
Vielä tsemppiä ja voimia hoitoihin. Kyllä niistä selviää.
Minulla hoidot oli melkoiset. Elokuussa 2011 alkoivat. Tässä lyhykäisyydessä..eli 5 kertaa taxoter sytöstaatti, 4 kertaa cef sytöstaatti,9 kertaa rinnalla kulki herzeptin täsmähoito, kokorinnanpoisto + 11 imusolmuketta poistettiin varalta (imusolmukkeet olikin puhtaat) sitten vielä 25 kertaa sädehoito. Kaiken lisäksi leikkaushaavaan tuli pehmytkudos tulehdus (sai ärsykkeen kun haavasta jouduttiin punktioimaan kudosnestettä 9 kertaa ) Antibiottitipassa saikulla olin viikon,+ kolmenviikon antibiotlääke kotihoitona! Meni sillä ohi. Kaikesta selviää, kun ei anna muuta vaihtoehtoa itselleen. Touhuaa silloin kun jaksaa..mutta minä lepäsin aina kun tuntui että olin väsynyt..pakkopullana en tehnyt mitään. Oli ihana tunne, kun huomasi, kuinka jaksoi ja jaksoi touhuta ja tehdä enemmän, kuin edellisellä viikolla:)
Hyvää vointia viikkoosi ja päiviisi:)
kuurankukkanen | 19.11.2012 klo 08:40:54