Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: ohi on..vai onko?
Olen myös viime vuonna käynyt hoidot läpi, ja Tamofen-lääkitystä olen syönyt vuoden verran. Oikeastaan mitään ns. jälkivaivoja ei enää ole ollut, paitsi lihominen. Olin juuri verikokeissa, ja kaikki oli ok. Jopa Hb on 135, mikä mulla on lähes aina ollut alle 120. Myös kilpi-rauhas- ja kolesterolikokeet oli ok. Kokonaiskolesteroli oli 4.1.
Kyllä minullakin siinä hoitojen tiimellyksissä varpaan kynnet kärsivät, mutta nyt ne ovat jotakuinkin kunnossa. Huimausta oli myös noin kaksi vuotta sitten (ennen hoitoja), ja lääkäri totesi että se on asentohuimausta, mikä ei ole vakavaa. Se on aika yleistä ja lähtee aikanaan pois. Minulla kesti noin kolme viikkoa. Siihen auttaa kun makailee kyljellään ja kääntyilee puolelta toiselle.
Mulla on vielä aika lyhyt tukka, mutta ei tämäkään hassumpi ole. Olen ottanut raitoja. Joulukuussa on tulossa Kelan kuntoutuskurssin loppuosa, mikä on tarkoitettu rintasyöpäpotilaille.
Ihanaa että on joulu tulossa. Nautitaan elämän pikku iloista, ja ollaan kiitollisia siitä, että olemme nujertaneet vakavan sairauden.
Parantavia ajatuksia kaikille kanssasisarille. Pysytään lujina!
- ohi on..vai onko?kuurankukkanen
- Re: ohi on..vai onko?Kukkurukuu
- Re: ohi on..vai onko?tuike
- Re: ohi on..vai onko?kuurankukkanen
- Re: ohi on..vai onko?Heta-71
- Re: ohi on..vai onko?punahattu
- Re: ohi on..vai onko?anneanita
- Re: ohi on..vai onko?Sophia