Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: ARIDIMEX LÄÄKKEEN LOPETUS
hei, itse en ole käyttänyt kyseistä aridimex lääkettä mutta tamofenia käytin reilun 2 vuotta, itse päädyin lääkkeen lopettamiseen viime syksynä. Lääkärit olivat eri mieltä, toinen oli ehdottomasti sillä kannalla että kannattaisi jatkaa vielä ainakin 2 vuotta mutta toinen taas hiukan eri mieltä, tietenkin suositeltavaa olisi ollut että olisin jatkanut koska syöpäni erittäin aggressiivinen.Nyt olen ollut ilman lääkettä noin puoli vuotta.Lihoin lääkkeen vaikutuksesta melkein 10 kiloa mutta nyt olen laihtunut takaisin tuon 10 kiloa pois. Vaikka en elämäntapojani muuttanut millään tapaa lääkkeen lopetuksen yhteydessä. Myös hikoilu edes auttoi lääkkeen lopettamis päätöstä. Olen reilusti alle 30-vuotias rintasyöpä potilas joten tämäkin vaikutti päätökseen, halu elää nuoren naisen elämää! Koska luottamus muihin saamiini hoitoihin on hyvä!ja tämän kanssa on vain elettävä, toivottava ettei tautii uusiudu.Minun diagnoosista 3 vuotta ja 4kk.- ARIDIMEX LÄÄKKEEN LOPETUSKirsikka24
- Re: ARIDIMEX LÄÄKKEEN LOPETUSkarlip11
- Re: ARIDIMEX LÄÄKKEEN LOPETUSamarello
- Re: ARIDIMEX LÄÄKKEEN LOPETUStoukokuu
- Re: ARIDIMEX LÄÄKKEEN LOPETUS_mirame_
- Re: ARIDIMEX LÄÄKKEEN LOPETUSamarello
- Re: ARIDIMEX LÄÄKKEEN LOPETUSKarhutar
- Re: ARIDIMEX LÄÄKKEEN LOPETUSladybird
- Re: ARIDIMEX LÄÄKKEEN LOPETUSladybird