Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: ARIDIMEX LÄÄKKEEN LOPETUS
Minä olen viisikymminen ja olen syönyt Arimidex lääkettä kesällä kolme vuotta. Alku aikoina oli hankalat hikoilut, mutta elimistö tottuu kaikkeen. Nyt tilanne on ihan hyvä, joskus naama punoittaa, mutta se on ohi menevää. Minulla on myös nivelsärkyä, etenkin polvissa. Alussa se oli tosi hankalaa, etenkin aamulla jäykät polvet. Nyt sekin on korjaantunut, välillä muistuttelee, mutta tämä on väliaikaista. En missään nimessä lopettaisi lääkitystä omin päin! Liikun paljon, joka auttaa oireita. Minulla myös paino nousi rajusti, mutta nyt olen laihtunut, enkä ole enää kaukana " aloitus" painosta. Ollaan onnekkaita, että tämä lääkitys on keksitty lisäksi saamiimme hoitoihin. Sinulla myös ajan mittaan oireet lievenee! Kaikki on ohi viidessä vuodessa, aika menee niin nopeasti, pääasia , että ollaan terveitä, kun tämä on ohi. hyvää jatkoa- ARIDIMEX LÄÄKKEEN LOPETUSKirsikka24
- Re: ARIDIMEX LÄÄKKEEN LOPETUSkarlip11
- Re: ARIDIMEX LÄÄKKEEN LOPETUSamarello
- Re: ARIDIMEX LÄÄKKEEN LOPETUStoukokuu
- Re: ARIDIMEX LÄÄKKEEN LOPETUS_mirame_
- Re: ARIDIMEX LÄÄKKEEN LOPETUSamarello
- Re: ARIDIMEX LÄÄKKEEN LOPETUSKarhutar
- Re: ARIDIMEX LÄÄKKEEN LOPETUSladybird
- Re: ARIDIMEX LÄÄKKEEN LOPETUSladybird